Πέμπτη 26 Μαΐου 2016

Προνόμια-Σκάνδαλο στην Ευρωβουλή (ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΠΟΛΥΣΤΕ ΜΕ...... )

Ίσως η πληροφόρηση αυτή να έχει ενδιαφέρον!
 
ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΠΟΛΥΣΤΕ ΜΕ...... 

 
Ο Άγγλος ευρωβουλευτής Ντάνιελ Χάναν με άρθρο που έγραψε στην "Daily Mail", καλεί τους συμπατριώτες του να τον απολύσουν από το ευρωκοινοβούλιο,(!)περιγράφοντας λεπτομερειακά τα σκανδαλώδη προνόμια που απολαμβάνουν τα ευρωπαράσιτα που παριστάνουν τους "δημοκράτες".... 
"Θα χαθούν θέσεις εργασίας όταν ένα έθνος αποφασίσει να εγκαταλείψει την Ευρωπαϊκή Ένωση; Μόνο η δική μου. Είμαι ευρωβουλευτής και απλά σας ζητώ, ψηφίζοντας στο δημοψήφισμα, να με βοηθήσετε να απαλλαγώ από την άνετη και ακριβοπληρωμένη θέση μου. Παρακαλώ απολύστε με. Ακόμη θυμάμαι το σοκ της πρώτης ημέρας μου στις Βρυξέλλες. Μόλις βρήκα το γραφείο μου, μία εξυπηρετική κυρία μου ζήτησε το αεροπορικό μου εισιτήριο για να μου επιστραφούν τα χρήματα. Μου μέτρησαν ποσό τόσο...

μεγάλο, ώστε πίστεψα πως είχε γίνει λάθος. "Μα από το Λονδίνο ήρθα", εξήγησα. "Δεν είναι λάθος μεσιέ", απάντησε πεταχτά. "Αυτή είναι η χιλιομετρική ταρίφα από το Λονδίνο". "Μα κανείς δεν πληρώνει τόσα για την πτήση Χίθροου - Βρυξέλλες" διαμαρτυρήθηκα. "Τόσα καθορίζει το κοστολόγιο" με διέκοψε η κυρία. 
Οι ευρωβουλευτές ταξιδεύουν από τις περιφέρειές τους στις Βρυξέλλες ή στο Στρασβούργο (η Ευρωβουλή συνεδριάζει εναλλάξ στις δύο πόλεις με τεράστιο κόστος), εισπράττουν το αντίτιμο του ακριβότερου εισιτηρίου, και επί πλέον "επίδομα χρόνου και αποστάσεως". Και ταξιδεύοντας στην ακριβότερη θέση κερδίζεις ένα στρογγυλό ποσό. Αν διαλέξεις φτηνή θέση, μπορείς να τσεπώνεις 1.000 ευρώ αφορολόγητα. Η επόμενη επίσκεψή μου ήταν στον αρμόδιο "γενικών εξόδων". Μου είπε ότι δικαιούμαι ένα γενικό επίδομα 3.500 λιρών(κάπου 4.000 ευρώ)τον μήνα. "Είναι το ενοίκιο γραφείου;" ρώτησα. "Όχι, όχι. Σας δίνουμε γραφείο στις Βρυξέλλες και στο Στρασβούργο" απάντησε. "Θα είναι τότε για κομπιούτερ και υλικά" παρατήρησα. "Όχι, τα έχετε και αυτά. Είναι για τα περιστασιακά έξοδα, όπως ταχυδρομικά και βενζίνη". "Σοβαρά μιλάτε; Τρεισήμισι χιλιάδες λίρες τον μήνα;" "Ακριβώς έτσι κύριε. Είναι ένα επίδομα χωρίς δικαιολογητικά. Δεν χρειάζεται να κομίζετε αποδείξεις. Απλώς σημειώστε τον λογαριασμό όπου θα κατατίθενται".... 
Ο τρόπος αμοιβής των βουλευτών είναι ελάχιστο παράδειγμα, ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση, αντί να είναι ενάρετη, είναι στην κυριολεξία διαφθορέας, δηλαδή μεταβάλλει και χρηστούς ανθρώπους σε άτομα ελαστικής ηθικής. Ξέρω πολλούς ευρωβουλευτές που ήρθαν στις Βρυξέλλες όχι ενθουσιώδεις για στενότερη ενοποίηση, αλλά που ήπιαν άπληστα την ομοσπονδιακή θεωρία και καταβρόχθισαν τα επιδόματά τους. Και ότι ισχύει για τους βουλευτές, ισχύει για γιγάντιες πολυεθνικές, για τεράστιες φιλανθρωπικές ΜΚΟ, για "δεξαμενές σκέψεις" (λέσχες προβληματισμού), επαγγελματικά σωματεία, και λομπίστες που βγάζουν χρήματα από το σύστημα των Βρυξελλών. Αυτοί οι άνθρωποι αποτελούν, όπως αντιλαμβάνεστε, τους πραιτοριανούς της φρουράς "να μείνουμε στην Ευρώπη"....
Για να καταλάβουμε και τους δικούς μας πραιτοριανούς που κραυγάζουν συνέχεια: "Αλίμονο. Δεν πρέπει να βγούμε από το ευρώ, γιατί θα καταστραφούμε"............
Daniel John Hannan ( born 1 September 1971) [2] is a British politician , journalist , and author who is a Member of the European Parliament , representing South East England for the Conservative Party . He is also the Secretary - General of the Alliance of European Conservatives and Reformists ( AECR ), and is an advocate of localism and a Eurosceptic

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου